„Muzyka ci wszystko wybaczy" – koncert walentynkowy na PG
Znane utwory, których tematem jest miłość zaprezentują artyści z Gdyńskiej Orkiestry Symfonicznej podczas koncertu walentynkowego pt. „Muzyka ci wszystko wybaczy". Koncert odbędzie się 12 lutego br. o godz. 19.00 w Auli w Gmachu Głównym PG. Wstęp wolny!
W programie:
1. E. Waldteufel, "Walc łyżwiarzy"
2. Kabaret Starszych Panów, "Tango Kat" – Agata Walczak – wokal, (aranżacja Rafał Kłoczko)
3. J. Offenbach, "Piekielny galop" (Kankan) z operetki "Orfeusz w piekle"
4. G. Verdi, "La donna e mobile" z opery "Rigoletto" – Jacek Szponarski – tenor, (aranżacja Rafał Kłoczko)
5. G. Verdi, "Libiamo" z opery "Traviata" – Katarzyna Babirecka – sopran, Jacek Szponarski - tenor, (aranżacja Rafał Kłoczko)
6. J. Strauss (syn), Tritsch-tratsch polka
7. A. Aram Chaczaturian, "Walc z Maskarady"
8. A. Piazzolla, "Oblivion" – 69 duo – Szymon Jabłoński (bandoneon), Marcin Kozioł (gitara), (aranżacja Piotr Jędrzejczyk)
9. F. Lehar, "Usta milczą dusza śpiewa" z operetki "Wesoła wdówka" – Katarzyna Babirecka – sopran, (aranżacja Rafał Kłoczko)
10. J. Strauss (syn), "Neue Pizzicato Polka"
11. D. Szostakowicz, "Walc" z II suity jazzowej (aranżacja Rafał Kłoczko)
12. J. Offenbach, "Aria ze śmiechem" z operetki "Perichola" - Katarzyna Babirecka - sopran, (aranżacja Rafał Kłoczko)
13. H. Wars, "Miłość ci wszystko wybaczy" (aranżacja Rafał Kłoczko)
14. G. Gershwin, "Amerykanin w Paryżu".
Uwaga! Koncert zostanie zarejestrowany przez studentów Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG. Realizują oni pracę magisterską pt. „Eksperymentalne nagranie wideofoniczne zgodne ze standardem MPEG-H", której promotorem jest dr inż. Piotr Odya z Katedry Systemów Multimedialnych. Jej założeniem jest opracowanie aplikacji do obsługi filmów w nowym standardzie MPEG-H. Wykorzystując kilka kamer i wiele mikrofonów studenci nagrają poszczególne sekcje orkiestry, dzięki czemu możliwe będzie stworzenie plików wizyjnych w tym standardzie. Budowana przez nich aplikacja umożliwi m.in. wybór poszczególnych sekcji lub dowolnego ujęcia, a przez to wyodrębnienie z całości brzmienia orkiestry określonej grupy muzyków i przyjrzenie się ruchom towarzyszącym grze na danym instrumencie.